Måndag

Hejsan!
Kom precis hem från Friskis, har varit på spinning med Madde, sjukt jobbigt kan jag lova er!
Skolan idag har var helt okej, hade idrott direkt på morgonen 8:00 men jag sov över, så började kl 11:00 ist. Sedan hade jag Matte, Svenska och Engelska. Imorgon ska jag ha praktik på restaurangen 49:an, hoppas på en rolig dag. Ska vara där och servera så får se hur det går, har inte fått lärt oss så mycket om att severa på skolan, så antingen blir det kaos eller så går det jätte bra.
Nu ska jag ska jag hoppa in duschen sen ska jag ta och kika på Tonårsbossen och Ensam mamma söker.
Skriver nånting imorgon och berättar hur det gick på 49:an!
Puss och Godnatt! ♥
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0