49:an

Hej!
Idag har jag hadf praktik på 49:an fick hjälpa till i serveringen, gick helt okej! Började kl 8:00 enligt min lärare men när jag väll kom på plats fick jag reda på att jag började kl 9:00, så satt där i 1timme ocg vänta på tjejen som skulle visa vad jag skulle göra. Men det gick bra, fick sitta och dricka kaffe.
Slutade kl 15:00 så då gick jag ner på stan och träffade syrran och hennes dotter Linnea, tog en fika tsm med dom, sen träffade jag Lisa och Lina en sväng innan jag tog bussen. När jag kom så började jag städa och plocka undan lite. Nu har jag precis fått i mig lite mat, så nu blir det hoppa i sängen och kika på tv, Svenska hollywoodfruar kl 21:00!
Puss♥
 
 Min gofia Linnea!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0